Press release 19 oktober 2017

19 oktober 2017 – Recruiter PageGroup is voor de tweede keer uitgeroepen tot ‘World’s Most Socially Engaged Recruitment Agency’ op LinkedIn. De award wordt toegekend aan de recruitmentorganisatie die het best presteert op het gebied van social engagement.

PageGroup scoorde hoog op de punten Content Marketing, Social Reach, Social Engagement en Social Recruitment voor alle activiteiten op het LinkedIn-platform.

PageGroup eindigt bovenaan een lijst van meer dan 24.000 recruiters. “Werkzoekenden hebben een enorme keuze wanneer zij naar een nieuwe functie zoeken,” zegt Melissa Furze, Senior Insights Manager bij LinkedIn EMEA. “Dat betekent dat effectief gebruik van social media om kandidaten aan te trekken, een enorm voordeel kan zijn om je te onderscheiden van de massa in deze competitieve omgeving.”

Thibaud Adès, Managing Director PageGroup Belux: “Bij PageGroup streven we continu naar het versterken van de relatie met onze partners - of het nu klanten, kandidaten, verenigingen of  overheidsinstanties zijn.  Deze award weerspiegelt deze cultuur en maakt me bijzonder trots om aan dit ongelofelijke avontuur deel te nemen.”

Over PageGroup
PageGroup is in 1976 opgericht in Groot-Brittannië en is inmiddels één van ´s werelds bekendste en meest gerespecteerde werving- en selectiebureaus. PageGroup is actief in 35 landen en levert zowel op lokaal, regionaal als op wereldniveau recruitmentservices en carrièremogelijkheden.

PERSCONTACT :
Muriel GILBERT